13 Ekim 2013 Pazar

sen sev yeter

Kadın milleti bazen erkeğe sorar; "benden beklentin ne?" diye. Erkek der ki "sev yeter". Kadın bir coşar, karmaşıklaştırmak için; der ki; "sevmekse tek beklentin, herhangi bir kadın da sevebilir seni, nedir yani bu mu?"

Evet, budur kardeşim bazen sadece. Kadının bu noktada kendi bulunduğu konumu klişe görmesi, "ee herkes sever, nedir ki yani?" demesi basitliğinde işlemez erkeğin kafasında olay. 

Erkek için kadına "sen sev yeter" demek çok güçlü bir cümledir. Kafasında kendisini sevmesini istediği kadına güvenmektir bu, zaten kendince şu gerçekliğe varmıştır erkek, "sen sev yeter"in altına eklediği;

"Sen zaten o kadar özelsin ki, 'sen' beni sevdiğin zaman zaten mükemmel seveceksin beni. Aldatmayacaksın, yanımda olacaksın, belli ki arkadaşlarımla iyi anlaşacaksın, bensizken dostlarımla sohbet edeceksin, onların seni aramayı isteyeceği kadar özel bir insan olacaksın, abidik gubidik yaptığın şeyler bile belirli bir eşiği geçmeyecek, ortak zevklerimizden çok büyük keyif alırken ayrı zevklerimiz ilişkimize güç katacak, beni anlayacaksın, ben seni anlayacağım, o kadar çok güveneceğim ki sana, sana birileri asıldığı zaman bu benim için tatlı bir kıskançlıktan önce karşılıklı seninle makarasını yapabileceğimiz bir konu olacak... ve daha bir sürü şey"

İşte bazen sırf bu yüzden erkek "sen sev yeter" der, tek beklentisi budur.

Taam mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder