1 Aralık 2014 Pazartesi

Adriana Acun

Adriana Acun
yabancı kızlar, ne kadar güzel olursa olsun çok iyi niyetli, insanlığa daha çok önem veren kızlar oluyorlar genelde, şaşırmamak da lazım. O yüzden "bazen insan bizim kaprisli kızları çekeceğime, gidip yabancı, anlayışı daha gelişmiş, mantıksız kaprisleri olmayan, dengesizliği daha az birini bulurum diyor" diyen arkadaşımı hatırlatıyor biraz da bu durum. Acun zengin, Adriana da zengin. İkisinin tanışma ihtimali oldu şu hayatta bir noktada. Tanıştılar. Acun da doğru ya da yanlış, bizim klasik Türk erkeği yalanlarıyla ya da belki içten bu kıza iyi insan oldu, iyi davrandıysa, kız bunu "challenge duygusu yoksunluğu, nasılsa elde ettim" psikolojisiyle değil de insani bir standartta ele almış olabilir. İş böyle olunca da evet, maddi dengeler birbirine zorluk çıkaracak boyutta olmayınca Adriana "iyi adam" demiş olabilir en basit haliyle.
Tabi bunlar şimdilik çıkan bir haber ve benim yorumum naçizane. Lâkin burada valla helal olsun Acun demenin yanısıra, Acun çakalca kızı kandırmıştır ya da samimidir onu bilemem ama Adriana'ya helal olsun aslında. Sonuçta Acun öyle ya da böyle çok zeki adam, insanca da yanaştıysa zekaya ve insanlığa daha fazla önem verdiyse benim takdirim iki kat daha fazlasıyla sana Adriana. Fak yu, bok vardı elin adamına gittin. Neyse.
Ha, Acun ile araları bozulur, Adriana da "Türk erkeğiyle olmaz ya" deyip Jim Carrey'nin Dumb & Dumber'ındaki gibi "milyonda bir şansım ne oldu" umudunu Türk erkekleri adına milyonda sıfır'a indirirse önce karşısında beni bulur. Ben Adriana Lima'yı çok beğeniyorum ama daha çok Amanda Seyried'çiğim, bana çok enriko masyas ama size dokund diye savaşırım sizin adınıza... O zamana kadar çifte mutluluklar.
Aşkolsun Adriana... ama helal da olsun.
iki arkadaşımın iki ayrı atasözü geliyor aklıma; demişti ki kız; "cömertse yakışıklıdır zaten"
bir diğeri de; "kadın kapris ve dengesizlik üzerine kurulu bir varlık, e o zaman bizim kızların kaprisini ve dengesizliğini çekeceğime, yabancının kapris ve dengesizliğini çekerim".
Kınıyoruz. ahahha
Kadınlar çiçektir ve her kadın çiçektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder